جلوگیری از ریزش مو

قرص فیتو بهترین درمان گیاهی ریزش مو در سال 2023

قرص فیتو ساخت کجاست؟ - خوشگل شو

قرص فیتو درمان گیاهی ریزش مو

قرص فیتو درمان گیاهی ریزش مو محسوب می شود. این قرص یکی از انواع مکمل های غذایی موجود در بازار بوده که هدف اولیه اش تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو است. فیتو  با داشتن ترکیبات گیاهی، انواع ویتامین ها و مواد مورد نیاز برای رشد موها نتایج قابل توجهی بر روی سلامت مو دارد. نکته جالب درباره این قرص این است که شما می توانید با هدف تقویت موهای خود آن را خریداری کنید اما به بهبود پوست و یا سلامت ناخن هایتان نیز کمک کنید. دلیلش را در این مقاله بررسی خواهیم کرد، پس عجله نکنید!

 افرادی که اقدام به خرید قرص فیتو می کنند، باید درباره مزایا، عوارض جانبی و یا نحوه مصرف این قرص اطلاعات کامل داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به این موضوعات بپردازیم و بسیاری از سوالات احتمالی مرتبط با خرید قرص فیتو را پاسخ دهیم. پس از آن در صورت تمایل، با خیالی راحت می توانید از فروشگاه آرکا شاپ خرید قرص فیتو را انجام دهید و با معجزه آن روبرو شوید. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

قرص فیتو - خوشگل شو

قرص فیتو – خوشگل شو

قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو (PHYTO) را معادل یک مکمل گیاهی می دانند که مواد تشکیل دهنده اش کاملا گیاهی‌ اند. تاکیدی که این قرص بر روی ترکیب غیر شیمیایی دارد به دلیل گرایش عموم مردم به سمت مکمل های طبیعی است. صنعت مد و زیبایی در دنیای مدرن باعث شده انسان امروزی یکی از اولویت های زندگی خودش را زیبایی ظاهرش قرار دهد و حاضر باشد برای رسیدن به این هدف هزینه بپردازد. البته که هزینه مالی را راحت تر قبول می کند و در تلاش است تا حد ممکن به سلامتی خود به قیمت زیبایی آسیب نزند. قرص فیتو یکی از همان دسته محصولات محبوب است که زیبایی را بدون پرداخت هزینه سلامتی در اختیار شما قرار می دهد.

درباره قرص فیتو شاید برایتان جالب باشد بدانید، فیتو در زبان یونانی به معنای گیاه است، پس تاکید ما بر گیاهی بودن این قرص بی دلیل نیست. حتی ویتامین هایی که در این قرص استفاده شده کاملا گیاهی هستند و در ترکیب با اسید چرب و انواع آنتی اکسیدان های طبیعی تنها هدف شان بهبود سلامت موی شماست. مکمل فیتو با داشتن آنتی اکسیدان های مفید به رشد و بلند شدن موها، مژه ها و حتی ناخن ها هم کمک می کند. قرص فیتو از نظر بعضی مصرف کنندگان بهتر دارو برای ریزش مو است.

اگر بخواهیم به بعضی از مزایای کلی قرص فیتو اشاره کنیم، بدین قرار خواهد بود:

  • پوستی روشن تر و درخشنده تر
  • مژه هایی بلندتر و حجیم تر
  • موهای پر پشت، ضخیم و قوی
  • ناخن های با دوام تر که به ندرت می شکنند
  • فاقد روغن های معدنی، پارابن، سیلیکون و سوفات
  • اثربخشی ۹۵ درصدی در بهبود سلامت مو

قرص فیتو خاصیت ضد سرطانی هم دارد! احتمالا با خود فکر می کنید دیگر جای هیچ تردیدی برای خرید این قرص باقی نخواهد ماند. اما صبر کنید هنوز نگفتیم که ضد عفونی کننده، آرام بخش، ضد التهاب و البته ضد اکسیدان است. باید این قرص را منبعی کامل از مواد معدنی، فیبر و ویتامین ها بدانید. حالا که به خوبی با ماهیت قرص فیتو آشنا شدید و از ریشه اسمش گرفته تا خواص ضد سرطانی اش را شناختید، می توانید برای خرید قرص فیتو از آرکا شاپ اقدام نمایید. اما شاید بپرسید دقیقا ترکیبات قرص فیتو چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

ترکیبات قرص فیتو - خوشگل شو

ترکیبات قرص فیتو – خوشگل شو

ترکیبات قرص فیتو

اگر می خواهید برای خرید قرص فیتو اقدام کنید باید تمامی ترکیبات این قرص را بشناسید زیرا برخی افراد به بعضی مواد حساسیت دارند و باید دقیقا از خصوصیات مواد موجود در ساخت قرص فیتو مطلع شوند. البته قرص فیتو انواع و برندهای متفاوتی دارد. در هر نوع نیز ترکیبات کمی فرق می کنند اما بعضی از ترکیبات گیاهی که در تمام انواع آن وجود دارند بدین قرارند:

  • ویتامین های B2 و B5: این دو ویتامین از گروه ویتامین های B به تکثیر سلول ها کمک می کنند و انرژی لازم را برای فعالیت آنها تامین می نمایند.
  • ویتامین B6: یکی از ویتامین های محبوب گروه B که باعث سنتز طبیعی اسید آمینه برای ساختن کراتین می شود. کراتین از جمله موادی است که رشد مو را تقویت می کند.
  • ویتامین B7 (بیوتین): ویتامینی که به متابولسیم اسیدهای آمینه کمک کرده و باعث حفظ موهای طبیعی می شود.
  • ویتامین C و E: این دو ویتامین با خواص آنتی اکسیدان خود از پیاز مو محافظت می کنند.
  • زینک: برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ناخن ها موثر است.
  • گفتیم که قرص فیتو دارای اسیدهای چرب مناسب مو هست، این اسیدهای چرب از ترکیب روغن گل گاوزبان و روغن جوانه گندم گرفته می شوند.

در کنار موارد ذکر شده ترکیبات دیگری نیز در قرص فیتو وجود دارد که شامل ژلاتین، عصاره آسرولا، تیتانیوم، ریبوفلاوین، لسیتین سویا و اوریزانول می شود.

مزایای قرص فیتو - خوشگل شو

مزایای قرص فیتو – خوشگل شو

مزایای قرص فیتو برای سلامت مو

قرص فیتو و سلامت مو در ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر هستند. آزمایشگاه هایی که این قرص در آن ها تهیه می شود با در اختیار گرفتن انواع کارشناسان پزشکی، داروشناسی، گیاه شناسی و بیوشیمی حرفه ای ترین تیم تولید دارو را تشکیل داده اند. این گروه حرفه ای در تلاشند تا با ترکیب مواد گیاهی تاثیرگذار قرص فیتو را درمان ریزش مو و بهبود سلامت مو معرفی کنند. بی شک رمز موفقیت هر محصولی تلاش حرفه ای و داشتن گروهی متخصص است. متخصصان در آزمایشگاه فیتو با انجام آزمایش های متعدد و به کار گیری نوآوری های علمی قرص فیتو را به یکی از محبوب ترین قرص های مراقبت از سلامت مو تبدیل کرده اند. نداشتن مواد شیمیایی مانند گلوتن، پارابن، سولفات، سیلیکون و مواد پتروشیمیایی باعث شده ریزش مو متوقف و سلامت مو با قرص فیتو تقویت شود.

البته باید این را هم بخاطر داشته باشید که ریزش مو در اثر عوامل مختلف در افراد رخ می دهد. قرص فیتو ممکن است در بعضی افراد ریزش مو را از بین ببرد اما در عده ای نیز بی نتیجه باشد. حتما قبل از اقدام به خرید قرص فیتو با متخصص پوست و مو صحبت کنید. آنها آزمایشات لازم را انجام می دهند تا دلیل ریزش موی شما مشخص شود و سپس برای خرید قرص اقدام نمایید. عواملی مانند استرس، نداشتن تغذیه مناسب، رژیم های سخت و سرخود و عدم رعایت نظافت شخصی از جمله عواملی است که اگر کنترل نشود حتی با مصرف قرص فیتو م ریزش موی شما قطع نخواهد شد.

درمان ناخن های شکننده با قرص فیتو

قرص فیتو را بیشتر به عنوان درمانی برای ریزش مو و حفظ سلامت مو می شناسند، اما داشتن ترکیباتی مانند بیوتین، آهن، ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی در کنار تقویت مو باعث می شود ناخن ها استحکام پیدا کنند و زود نشکنند. بنابراین دیگر نیازی به کاشت ناخن هم نخواهید داشت! البته اگر قبلا هم کاشت ناخن انجام دادید و حالا ناخن های آسیب دیده و ضعیفی دارید این قرص برایتان بسیار مفید خواهد بود. بعد از ریموو کردن کاشت ناخن، معمولا ناخن ها بسیار ضعیف و آسیب دیده اند، در این شرایط حتما باید از مکمل های غذایی مناسب از جمله قرص فیتو استفاده کرد تا دوباره سلامت ناخن ها بازگردد.

عنصر روی موجود در قرص فیتو به صورت خاص به تقویت ناخن ها و رشد آنها کمک می کند. از طرفی ویتامین E نیز خشکی ناخن ها را درمان می کند. افراد به دلایل مختلف ممکن است دچار خشکی ناخن شوند که در حال حاضر معمول ترین دلیلش استفاده از مواد شیمیایی برای انجام خدمات کاشت ناخن است. روغن گل گاوزبان موجود در قرص فیتو نیز برای از بین بردن خشکی ناخن بسیار مناسب است. پس اگر دچار مشکل ناخن های خشک و شکننده شده اید، خرید قرص فیتو برای شما هم موثر خواهد بود.

قرص فیتو ساخت کجاست؟ - خوشگل شو

قرص فیتو ساخت کجاست؟ – خوشگل شو

قرص فیتو بهترین درمان گیاهی ریزش مو در سال 2023

کشور تولید کننده قرص فیتو

گفتیم قرص فیتو، اسم خودش را از کلمه یونانی به معنی گیاه گرفته است. اما تولید این قرص در کشورهای مختلفی در مناطق ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، اروپا  و همچنین بعضی کشورهای آسیایی مثل چین، کره جنوبی و هند انجام می شود. به بیانی دقیق تر برند Phyto برگرفته از یک برند فرانسوی به نام الس گروپ است. محصولاتی که تحت عنوان فیتو در فرانسه تولید می شوند برای مراقبت های مو و ناخن کاربرد دارند. تاریخچه آغاز این برند نیز به سال ۱۹۶۹ برمی گردد که پاتریک آلس این برند را راه اندازی کرد. هدف آلس از انتخاب کلمه یونانی PHYTO برای این برند ترکیب دو علاقه اش یعنی مو و گیاه با هم بود. آشنایی آلاس با خواص گیاهان باعث شد تا محصولات گیاهی را برای مراقبت از مو تولید کند. در سال ۱۹۶۹ اولین محصولات فیتو روانه بازار شد.

نحوه مصرف قرص فیتو

میزان مصرف قرص فیتو بستگی به ترکیبات آن دارد. دقت کنید هر کسی با توجه به شرایط خودش مانند سن، مشکلات احتمالی سلامتی و جنسیت باید مقدار مشخصی از آن را مصرف کند. بهترین راه برای اطمینان از شرایط مصرف قرص فیتو مشورت کردن با متخصص تغذیه و پوست مو است. نباید سر خود مصرف این مکمل را کم یا زیاد کرد. معمولا میزان مصرفی که برای مکمل فیتو توصیه شده، روزانه ۲ قرص است. بهترین زمان مصرف نیز به دلیل وجود ویتامین های گروه B که محلول در آب هستند، زمانی است که وعده غذایی خود را میل می کنید. بنابراین صبحانه می تواند بهترین زمان برای مصرف قرص فیتو باشد.

دوره مصرف قرص فیتو معمولا ۴ ماهه است. پس باید حداقل ۳ ماه منتظر نتیجه باقی بمانید و نباید عجله کنید. پس از اتمام دوره ۴ ماهه اگر قصد خرید دوباره قرص فیتو و شروع دوره مصرف دیگری را داشتید حتما با پزشک خود صحبت کنید. نکته دیگر درباره مصرف قرص فیتو برای کاهش ریز مو این است که حتما نیم ساعت قبل و بعد از آن، کافئین مصرف نکنید. اگر می خواهید تاثیرگذاری بهتری از قرص فیتو ببینید در کنار آن از شامپوهایی که حجم دهنده مو هستند یا برای درمان موهای ضعیف و ناز توصیه می شوند، استفاده نمایید.

عوارض قرص فیتو - خوشگل شو

عوارض قرص فیتو – خوشگل شو

عوارض احتمالی قرص فیتو

قرص فیتو به دلیل نداشتن مواد شیمیایی و ترکیبات کاملا گیاهی عوارض خاصی ندارد. اما در هر صورت مکمل های غذایی گاهی با بعضی عوارض جانبی همراه هستند که بد نیست آنها را بشناسید تا پس از مصرف قرص در صورت بروز یکی از آنها نگران نشوید:

  • واکنش پوستی: ترکیبات قرص فیتو ممکن است برای بعضی افراد آلرژی زا باشد. در چنین مواردی افراد خارش پوست، قرمزی و ورم را تجربه می کنند. عده ای هم دچار آبریزش بینی و واکنش های التهابی می شوند. در این شرایط بهتر است مصرف قرص متوقف و برای درمان با متخصص پوست صحبت کنید.
  • واکنش های گوارشی: قرص فیتو در مواردی گزارش شده که معده درد و مشکلات روده مانند اسهال، یبوست و نفخ را در فرد مصرف کننده ایجاد کرده است.
  • اختلال هورمونی: در بعضی موارد دیده شده که قرص فیتو باعث تغییر در سیستم ایمنی بدن و بروز اختلالات هورمونی می شود. گاهی هم کلسترول خون را بالا می برد. حتما در صورت بروز چنین مواردی مصرف قرص را قطع کرده و با پزشک خود صحبت کنید.

در توضیح عوارض جانبی قرص فیتو باید به این نکته اشاره شود که تنها در صورتی چنین عوارضی ظاهر می شود که فرد به صورت سر خود مصرف دارو را زیاد کند یا دارای بیماری زمینه ای خاصی باشد که مشکلات کبدی و کلیوی را تشدید نماید. پس حتما پس از خرید قرص فیتو برای اطلاع دقیق از نحوه مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید. تا زمانی که از دوز مناسب این قرص مصرف کنید هیچ مشکلی سلامت شما را تهدید نخواهد کرد.

قرص فیتو - خوشگل شو

قرص فیتو – خوشگل شو

موارد منع مصرف قرص فیتو

  • مصرف قرص فیتو برای کاهش ریزش مو در زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود. دلیلش هم احتمال بروز اختلالات هورمونی و تاثیرگذاری بر روی نوزاد در دوران شیردهی است. پس اگر در این دوران قصد مصرف قرص فیتو را دارید حتما با پزشک خود صحبت کنید.
  • گفتیم که در صورت داشتن بیماری زمینه ای نیز مصرف بدون مشورت با پزشک ممنوع است و میتواند عواقب بدی برای بیمار داشته باشد.
  • قرص فیتو برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است اما در سالمندان توصیه نمی شود. هیچ مورد خطرناکی در اینباره گزارش نشده اما باید احتیاط کرد و برای سالمندان ممکن است همراه با عوارض باشد.

قرص فیتو در مقابل قرص هیرتامین

مقایسه قرص فیتو با سایر مکمل های غذایی که برای تقویت رشد مو استفاده می شود، به خریدی مطمئن تر کمک می کند. البته ما در اینجا قرص فیتو را در برابر هرتامین ادونس قرار دادیم. دقت کنید که هر دو مکمل در سلامت پوست و مو بسیار تاثیر گذار هستند و برای کاهش ریزش مو توصیه می شوند. قرص هیرتامین ادونس ساخت کشور آمریکا و گیاهی است. این قرص دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو است. تنها تفاوتش با قرص فیتو شاید وگان بودن آن است. در قرص فیتو از ترکیباتی مانند ژلاتین و روغن ماهی نیز استفاده شده اما قرص هیرتامین کاملا گیاهی است و عنصر غیر گیاهی ندارد. به طور کلی تاثیر قرص فیتو بر ریزش مو به اندازه قرص هیرتامین است و می توان گفت قرص فیتو تاثیرگذاری جانبی بیشتری بر روی سلامت ناخن ها دارد. پس اگر در کنار ریزش مو، مشکل ناخن هم دارید و به دنبال یک تیر با دو نشان می گردید، قرص فیتو برای کاهش ریزش مو و کمک به سلامت ناخن ها توصیه می شود.

تشخیص قرص فیتو اصل

مانند هر محصول محبوب و ارزشمندی در بازار نمونه های بی ارزش تقلبی زیادی وجود دارد. حتما باید قرص فیتو اصل را خریداری کنید زیرا کسی از عوارض جانبی قرص های تقلبی خبر ندارد. قرص اصل فیتو به شکل بیضی، با رنگ روشن و اندازه یکسان است. نمونه های تقلبی قرص فیتو رنگ کمرنگی دارند و اندازه هایشان یکی نیست. بعضی بزرگتر و بعضی کوچکتر هستند. فروشگاه آرکا شاپ به دلیل خرید مستقیمی که از توزیع کننده معتبر دارد، می توانید از اصل بودن قرص فیتو مطمئن باشید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

در اینجا چند راه مفید برای تشخیص قرص های فیتو اصل از تقلبی مطرح شده که می تواند برای شما هم مفید باشد.

  • قرص اصل فیتو دارای بافت روغنی با کمی چسبندگی است. این بافت باعث می شود قرص به شیشه خود بچسبد و تکان نخورد. خیلی راحت می توانید این موضوع را کنترل کنید.
  • بچ کد یکی از نشانگرهای مربوط به مکمل ها و قرص های طبیعی است. این کد روی شیشه قرص فیتو و همچنین ته کارتن بسته بندی اش حک شده، حتما چک کنید که هر دو کد یکی باشند.
  • خواندن بارکد نیز اطلاعاتی خوبی به شما درباره محصول و سازنده آن می دهد، می توانید با ابزارهای مخصوص بارکد خوان این اطلاعات را بررسی کنید.
  • قرص فیک فیتو از نظر بسته بندی و کیفیت با قرص اصل فیتو قابل مقایسه نیست. بنابراین کافیست نگاهی به بسته بندی آن بیاندازید تا مطمئن شوید خرید درستی داشتید.

نظرات مصرف کنندگان درباره قرص فیتو

نظرات مصرف کنندگان درباره قرص فیتو رضایت از این محصول را نشان می دهد. اکثرا آنها به مشاهده تغییرات پس از یک دوره چهار ماهه اشاره می کنند. قرص فیتو برای کاهش ریزش مو امتحان خودش را پس داده و میزان رضایت افرادی که مصرف کرده و راضی بودند در کل جهان زیاد است. البته نظرات منفی هم وجود دارد که در مقایسه با نظرات مثبت کمتر است.

افرادی که قصد خرید قرص فیتو را برای درمان ریزش مو دارند حتما باید با کمک یک متخصص پوست و مو علت این مشکل را بررسی کنند. همانطور که اشاره شد بعضی دلایل حتی با مصرف این قرص هم درمان نخواهد شد و بنابراین مشکل ریزش مو به قوت خود باقی می ماند.

راهنمای خرید قرص فیتو

حالا که تقریبا به طور کامل با این قرص آشنا شدید و قصد خرید قرص فیتو را دارید، ما در آرکا شاپ اینجاییم تا مرحله آخر را برای شما انجام دهیم. معمولا خرید محصولات دارویی غیر ایرانی همیشه با ریسک های متعددی همراه است. افراد سود جو با عرضه محصولات تقلبی در قیمت های مختلف باعث به هم خوردن بازار این محصولات می شوند. مصرف کنندگان نیز مسلما اعتماد خود را به فروشندگان از دست داده یا کلا از خرید چنین محصولاتی منصرف می شوند. علاوه بر روش هایی که در بالا برای تشخیص محصول اصل از فیک شرح داده شد، به عنوان خریدار قرص فیتو باید به موارد دیگری هم دقت کنید.

وب سایت هایی مانند آرکا شاپ که به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات زیبایی و درمانی فعالیت دارند، صرفا یک سایت فروشگاهی نیستند بلکه با ارائه اطلاعات دقیق به کاربران علاقمند آنها را در مسیر درمان مشکلاتی مانند ریزش مو همراهی می کنند. پس حتما از اعتبار فروشگاه های عرضه کننده چنین محصولاتی مطمئن شوید. موضوع بعدی قیمتی است که برای این کالاها درنظر گرفته می شود. شما به راحتی می توانید با مقایسه کردن چند فروشنده قرص فیتو اصل به قیمت حقیقی آن پی ببرید. کارشناسان ما در آرکا شاپ آماده ارائه هر گونه مشاوره درباره خرید قرص فیتو هستند، همین امروز اقدام نمایید.

سوالات متداول

آیا می توان همزمان با قرص فیتو از مکمل دیگری هم استفاده کرد؟

برای استفاده همزمان از مکمل های دیگر با قرص فیتو حتما با پزشک مشورت کنید. احتمال بروز عوارض جانبی در اثر مصرف دو دارو وجود دارد. بعلاوه بعضی داروها دارای تداخل هستند و مسمویت را ایجاد می کنند.

آیا قرص فیتو باعث مسمومیت می شود؟

هیچگونه عوارض یا مسمویتی ناشی از مصرف درست و به اندازه قرص فیتو ثبت نشده است. حتما باید طبق دستورالعمل های تعیین شده قرص را مصرف کنید. راهنمای مصرف قرص فیتو در این مقاله به شما کمک می کند.

آیا با خوردن قرص فیتو چاق می شویم؟

از آنجایی که در ترکیبات این محصول هیچگونه قند یا عنصر هورمونی وجود ندارد، چنین موضوعی درباره قرص فیتو صدق نمی کند. البته ممکن است کمی افزایش اشتها در اثر ویتامین های گروه B را تجربه کنید که زیاد نگران کننده نیست.

زنان بادار امکان استفاده از قرص فیتو را دارند؟

بهتر است زنان باردار و مادران شیرده حتما با پزشک خود مشورت کنند. ممکن است باعث تداخلات هورمونی و مشکلاتی برای نوزاد شود.

آیا موهای زائد بدن با قرص فیتو زیاد می شوند؟

افزایش موهای زائد بدن به دلیل تغییراتی است که در هورمون ها رخ می دهد. در ساخت ترکیبات قرص فیتو هیچ ماده هورمونی وجود ندارد پس نگران این موضوع نباشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *