محصولات هیرتامین

راه های جلوگیری از ریزش مو

راه های جلوگیری از ریزش مو - خوشگل شو

روش های جلوگیری از ریزش مو

می دونستین که تغذیه سالم فقط برای لاغر شدن نیست؟ (راه های جلوگیری از ریزش مو)

تغذیه سالم فواید زیادی داره، از جمله بهبود گردش خون و تقویت استخوان ها. این نکات بهتون کمک می کنه تا یک آدم سالم بشین که بهتون بگن “چه رژیم غذایی خوبی داری!

  • حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید. 

    میوه ها و سبزیجات پر از مواد مغذی خوب، فیبر و ویتامین هستند. اونها اشتهای شما رو کنترل می کنن و کالری کمی هم دارن، که به پایین نگه داشتن کالری روزانه شما کمک می کنه.

  • تغذیه سالم رو از همون بچگی شروع کنید. 

    بچه ها سلیقه غذایی خودشون رو بر اساس چیزی که شما وقتی کوچیک بودن بهشون می دادین، شکل می دن. به همین دلیل، مطمئن بشید که به بچه تون انواع مختلفی از مزه ها و بافت ها رو پیشنهاد می دین و اونها رو با غلات کامل، میوه ها و سبزیجات آشنا می کنین.

بچه ها دوست دارن خلاق باشن و آشپزخونه یه جای عالی برای انجام این کاره. وقتی تجربه می کنن که غذای خوب چطور درست میشه، برای خوردن اون هیجان زده می شن.

  • اگر می خواهید فرزندانتان غذای سالم تری بخورند، آنها را در فرآیند پخت و پز مشارکت دهید.

به این ترتیب، بیشتر احتمال داره چیزی را که خودشان درست کرده اند بخورند. بچه ها دوست دارن خلاق باشن و آشپزخونه یه جای عالی برای انجام این کاره. وقتی تجربه می کنن که غذای خوب چطور درست میشه، برای خوردن اون هیجان زده می شن.

  • ماهی حاوی امگا 3 است که برای تغذیه ضروری است.

اسیدهای چرب امگا 3 بخش مهمی از رژیم غذایی هستند. اگر گیاهخوار هستید یا به سادگی از ماهی لذت نمی برید، بذر کتان حاوی مقدار بسیار خوبی از این مواد مغذی مهم است. اضافه کردن یک یا دو کاسه جو دوسر و غلات کتان یا جایگزینی یک یا دو وعده غذایی در هفته با ماهی می تواند مقدار امگا 3 در رژیم غذایی شما را افزایش دهد.

حالا که چند نکته در مورد نحوه تغذیه سالم خوانده اید، تنها چیزی که باقی می ماند این است که شروع به انجام آن کنید. وسوسه های زیادی به شکل فست فودها و انواع غذاهای فرآوری شده ناخواسته وجود دارد که در سوپرمارکت فروخته می شوند. اما با یک برنامه تغذیه سالم، می توانید بر این وسوسه ها غلبه کنید و یک شما جدید و سالم بسازید.

راه های جلوگیری از ریزش مو - خوشگل شو

راه های جلوگیری از ریزش مو – خوشگل شو

همچنین، برای جلوگیری از ریزش مو، مطمئن شوید که رژیم غذایی شما حاوی تمام مواد مغذی ضروری، از جمله پروتئین، آهن، روی، و ویتامین های B و C است.

غذاهای غنی از این مواد مغذی عبارتند از:

  • پروتئین: گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، آجیل و دانه ها
  • آهن: گوشت قرمز، مرغ، ماهی، سبزیجات برگ دار، حبوبات و غلات غنی شده
  • روی: گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل و دانه ها
  • ویتامین B: گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات، غلات کامل، حبوبات و آجیل و دانه ها
  • ویتامین C: میوه ها و سبزیجات، به خصوص مرکبات، کیوی، توت فرنگی و فلفل دلمه ای

اگر نگران ریزش مو هستید، برای جلوگیری از ریزش مو با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید و یا از مکمل های دارویی برای این منظور استفاده کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی شما تمام مواد مغذی مورد نیاز را دارد.

قرص فیتو برای ریزش مو - خوشگل شو

قرص فیتو برای ریزش مو – خوشگل شو

مکمل تقویت مو فیتو، یک محصول تغذیه‌ای منحصربه‌فرد است که به حفظ سلامت و زیبایی موها، پوست و ناخن‌ها کمک می‌کند. قرص فیتو با ترکیبات خاصی که در آن وجود دارد، به رشد و تقویت ساختارهای مو و پوست کمک می‌کند و ناخن‌های شکننده و ضعیف را بهبود می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *